Aanbiedingen Refurbished
  • Geen bezorgkosten boven € 50,-
  • Persoonlijk advies? Bezoek de showroom
  • Snel app contact: +31 (0)6 21 36 36 67
  • Eigen serviceafdeling

Veelgestelde vragen

Snel en direct contact? We beantwoorden je vragen graag via Whatsapp. Veelgestelde vragen, Veelgestelde vragen, Bouwlasersonline

Meest gestelde vragen

Hoe kunnen we je helpen? Hier zijn een aantal vragen die vaak gesteld worden door onze klanten

Contact opnemen

Hoe levert bouwlasersonline?

Als wij uw betaling hebben ontvangen, zal uw bestelling af fabriek Duitsland verzonden worden.
U heeft ook de mogelijkheid uw bestelling op te halen bij onze vestiging te Nieuwegein, hier is uitsluitend contante betaling mogelijk.

Krijg ik een certificaat bij mijn product?

Nee, u krijgt geen los certificaat bij uw product. Alle instrumenten die af fabriek worden verzonden, worden voor verzending gecontroleerd en afgesteld.
Indien u wel een keuringscertificaat wenst welke herleidbaar is naar de nationale standaarden, neemt u dan vooraf contact met ons op.

Hoelang is de garantie en wat houdt dit in?

De fabrieksgarantie op de Primus2 serie, Acceptor pro en alle Commander2 ontvangers is 36 maanden.
Op de Quasar6, alle Eco modellen, alle Disto’s, de Acceptor1 en alle Topcon producten zit 24 maanden fabrieksgarantie.
Op al het overige zit 12 maanden fabrieksgarantie.
 
Aanspraken op garantie moeten worden gedaan bij de firma waar de laser is gekocht.
De garantie is niet geldig voor schade die ontstaan is door:
– Onjuist gebruik van het instrument
– Het laten vallen en of stoten van het instrument
– Reparatie die is uitgevoerd door derden of uzelf
– Het werken met een niet juist afgesteld instrument
De gebruiker is verantwoordelijk voor het jaarlijks laten controleren en afstellen van het instrument.
Wij raden onze klanten aan het instrument te controleren op eventuele afwijkingen, voordat deze in gebruik wordt genomen.
Zowel de fabrikant als de verkoper is niet verantwoordelijk voor eventuele schade (en gevolgschade) die opgelopen wordt door het werken met een niet juist afgesteld instrument.
Mocht zich onverhoopt toch een storing voordoen, dan kunt u zich in verbinding stellen met ons.

Hoe controleer ik een roterende laser op een afwijking?

Klik hier voor de handleiding hoe controleer ik een roterende laser.

Hoe kan ik afschot berekenen bij een roterende laser?

Klik hier voor de handleiding om afschot te berekenen bij een roterende laser.

Hoe controleer ik een waterpas op een afwijking?

Klik hier voor de handleiding hoe controleer ik een waterpasinstrument.

Mijn instrument is defect / wijkt af, kan ik deze laten repareren/afstellen?

U kunt uw instrument met een zo duidelijk mogelijke klacht omschrijving en uw adres gegevens opsturen naar:
Bouwlasersonline
De Liesbosch 42
3439 LC Nieuwegein

Bij reparatie krijgt u vooraf een prijsopgave. Mocht reparatie niet zinvol meer zijn, dan bieden wij u de mogelijkheid uw defecte instrument in te ruilen bij aanschaf van een nieuwe.

Ik heb een ander merk instrument, kan ik deze laten repareren/afstellen?

Ja, wij repareren alle merken.
U kunt uw instrument met een zo duidelijk mogelijke klacht omschrijving en uw adres gegevens opsturen naar:
Bouwlasersonline
De Liesbosch 42
3439 LC Nieuwegein
Bij reparatie krijgt u vooraf een prijsopgave. Mocht reparatie niet zinvol meer zijn, dan bieden wij u de mogelijkheid uw defecte instrument in te ruilen bij aanschaf van een nieuwe.

Mijn nedo statief is defect, zijn er losse onderdelen te bestellen?

Ja, bijna alle onderdelen van de Nedo statieven zijn los leverbaar.

Ik ben mijn handleiding kwijt kan ik een nieuwe krijgen?

Ja, wij kunnen u voorzien van een digitale versie van uw handleiding.

Op de hoogte blijven? Schrijf je direct in voor onze nieuwsbrief

Nieuwsbrief

Schrijf je in voor de nieuwsbrief

×

Hallo!

Klik op Service & Support beneden en start WhatsApp

× Hoe kan ik je helpen?