opc_loader

Meest gestelde vragen

 

 

 

Hoe levert bouwlasersonline?

Als wij uw betaling hebben ontvangen, zal uw bestelling af fabriek Duisteland verzonden worden.
U heeft ook de mogelijkheid uw bestelling op te halen bij onze vestiging te Nieuwegein, hier is uitsluitend contante betaling mogelijk.

> Terug naar boven

 

 

Krijg ik een certificaat bij mijn product?

Nee, u krijgt geen los certificaat bij uw product. Alle instrumenten die af fabriek worden verzonden, worden voor verzending gecontroleerd en afgesteld.
Indien u wel een keuringscertificaat wenst welke herleidbaar is naar het nationale standaarden, neemt u dan vooraf contact met ons op.
 

> Terug naar boven

 

Hoelang is de garantie en wat houdt dit in?

De fabrieksgarantie op de Primus2 serie, Acceptor pro en alle Commander2 ontvangers is 36 maanden.
Op de Quasar6, alle Eco modellen, alle Disto's, de Acceptor1 en alle Topcon producten zit 24 maanden fabrieksgarantie.
Op al het overige zit 12 maanden fabrieksgarantie.
 

Aanspraken op garantie moeten worden gedaan bij de firma waar de laser is gekocht.
De garantie is niet geldig voor schade die ontstaan is door:

- Onjuist gebruik van het instrument
- Het laten vallen en of stoten van het instrument
- Reparatie die is uitgevoerd door derden of uzelf
- Het werken met een niet juist afgesteld instrument

De gebruiker is verantwoordelijk voor het jaarlijks laten controleren en afstellen van het instrument.
Wij raden onze klanten aan het instrument te controleren op eventuele afwijkingen, voordat deze in gebruik wordt genomen.
Zowel de fabrikant als de verkoper is niet verantwoordelijk voor eventuele schade (en gevolgschade) die opgelopen wordt door het werken met een niet juist afgesteld instrument.
Mocht zich onverhoopt toch een storing voordoen, dan kunt u zich in verbinding stellen met ons.

 

> Terug naar boven

 

 

Hoe controleer ik een roterende laser op een afwijking?

Klik hier voor de handleiding hoe controleer ik een roterende laser.

 

> Terug naar boven

 

 

Hoe controleer ik een waterpas op een afwijking?

Klik hier voor de handleiding hoe controleer ik een waterpasinstrument.

 

> Terug naar boven

 

 

 

Mijn instrument is defect / wijkt af, kan ik deze laten repareren/afstellen?

U kunt uw instrument met een zo duidelijk mogelijke klacht omschrijving en uw adres gegevens opsturen naar:

Bouwlasersonline
De Liesbosch 42
3439 LC Nieuwegein


Bij reparatie krijgt u vooraf een prijsopgave. Mocht reparatie niet zinvol meer zijn, dan bieden wij u de mogelijkheid uw defecte instrument in te ruilen bij aanschaf van een nieuwe.

 

> Terug naar boven

 

 

 

Ik heb een ander merk instrument, kan ik deze laten repareren/afstellen?

Ja, wij repareren alle merken.
U kunt uw instrument met een zo duidelijk mogelijke klacht omschrijving en uw adres gegevens opsturen naar:

Bouwlasersonline
De Liesbosch 42
3439 LC Nieuwegein

Bij reparatie krijgt u vooraf een prijsopgave. Mocht reparatie niet zinvol meer zijn, dan bieden wij u de mogelijkheid uw defecte instrument in te ruilen bij aanschaf van een nieuwe.

 

 

> Terug naar boven

 

 

 

Mijn nedo statief is defect, zijn er losse onderdelen te bestellen?

Ja, bijna alle onderdelen van de Nedo statieven zijn los leverbaar.
 

> Terug naar boven

 

 

 

Ik ben mijn handleiding kwijt kan ik een nieuwe krijgen?

Ja, wij kunnen u voorzien van een digitale versie van uw handleiding.

> Terug naar boven